Fattugrec Merhabalar 2 aylık bebeğim var 2 gündür geceleri ıdrarını hic yapmıyor beslenmesi gayet iyi doydugunu biliyorum. Gündüz idrar ve kaka çıkışı var. Başına böyle durum gelen oldu mu ?
Nsrn1 Fattugrec bir de geceleyin uyurken bebekler hareketli olmadıkları için böbreklerden süzülen kan miktarı hareketli oldukları anlara göre daha az oluyor. O sebeple idrar çıkışı az olabilir.