Caglarege03 merhaba benım bebegım de 7 aylık. Aynı şikayette doktorumuza götürdüm sadece gribal enfeksiyon dedı ama antıbıyotıge karşıyım bol bol sıvı alsın emzır vs dedı.. Sadece 2 gun öksürdü uyurken basının altına bebek yastıgı koydum bunu doktorumuz syledı başını uyurken yuksek tut dıye, 1 gün sogan kesip ıcıne karanfıl koyup başucuna koydum ve ayagının altını zeytın yag sarımsak kürü nü yapıp sürdüm uyuttum ıkıncı gun sadece zeytın yag ıle vücudunu yagladım ve ayagının altına viks sürüp yatırdım bunu 3 gundur yapyrm artık. Ve burnunu her yatma oncesı 1 haftadır yıkıyorum suan bebegım 2 3 gunde kendını toparladı maşallah