Kizlar kizim 4 aylik ve uykudan dahi uyandiriyor eli hep gözünde bu iki gündür. Serum fizyolojik ile sildim biraz sanki rahatlatti ama hala yapmaya devam ediyor. Başka alternatifler var mi. Saglik ocagina götürürsem de hangi goz damlasi iyi gelir kullanip memnun kaldiginiz bir damla onerisi de alabilirim