Enesinannesiii Hamımlar bebeğim 40 günlük doğduğunda 3600 gramdı 1 aylık kontrolümüzde 5500 çıkmıştı size sorum bebeğim geceleri uyanmıyor doktorum artık kendisinin uyanmasını bekleyebilirsin demişti ama bi bebek 4 saat aç durabilirmi en son dayanamıyorum zorlada olsa uyandırıyorum en fazla 10 dakika emiyor duraksıyarak sonra tamamen bırakıp uykuya dalıyor ağzını açmıyor sizce doğrumu yapıyorum daha çok küçük üstelik emme süreside az bundan dolayı göğüslerim tamamen boşalmadığından sürekli ağrı yapıyor gögüslerimi sağmalımıyım ilk anneliğim tecrûbesizim nasıl bi yol izlemem lazım yardımcı olursanız sevinirim
Deniz2463 Enesinannesiii maşallah bebeğiniz çok güzel kilo olmuş benimki de 1300 kilo aldı ilk ayında ben kırkı çıktıktan sonra hiç uyandirmadim geceleri kendi istediği zaman uyandı ve o zman daha hızlı ve kuvvetli emdi sütü boşalttı yani ebeniz de söylemiş o yüzden bence uyandirmayin emin olun kendi acıkınca bir uyaniyor ortalığı ververeye veriyor 😅
Deniz2463 Enesinannesiii göğüslerjnizin şişliği de bu yüzden oluyor bebek emiyor ama beş dakika oda göğüs boslamadigi için şişiyor YouTube de öyle izlemiştim
Deletedmom_100 Enesinannesiii ya şuan aynı durum bendede var 4 saat uyuyor ve beni çok az emip yatıyor tekrar bende korkuyorum biley olurmu acaba ya 50 günlüğüz bizde
Ecemilay Enesinannesiii uyandırma bişey olmaz 1 ay dolduktan sonra bende öyle yaptım uykusunu boşuna dağıtıyorsunuz uyusun acıkınca kalkar benimki 2 aylık 4 saatte bir yiyor
Eylulunannesi55 Enesinannesiii tabiki doktor değilim sadece benim yaptığımı ve doktorumun tavsiyesini söyleyeceğim 3 kilo dogdu aylık kilosunu çok hatırlayamıyorum ama kiloyla alakalı olumsuz birsey hiç duymamıştım doktorumdan. 3 aylıgız iki ay kontrolünde uyandırmadıgımda 4-5 saat uyanmadıgı olıyor sorun olur mu dedim. 4 saati geçmesin yeme saati yedir 4 saat oldugunda mutlaka dedi. Ben geceleri uyandırmadan emziriyprum hafif sersemken. Dogdugunda sizin dediğiniz gibi açmıyor saten agzını surekli uyuyor oldugu için de uykusu çok bölünmüyor bir aydır Boyle yol izliyorum
Evaninanasi Eylulunannesi55 saati geçmesin yeme saati yedir 4 saat oldugunda mutlaka 13 gün önce 2 aylık kontrolümüz vardı ve aylık minimum 1 kg alıyor. Kilosu iyi çok şükür ama benim doktorum da özellikle 4 saati geçirmeyelim dedi. Şu an daha çok küçük, biraz daha zaman geçince süreyi uzatabiliriz dedi ve ben de sizin gibi uykusunda, yarı uyanıkken besleyip yatırıyorum
eco1110- Enesinannesiii Konuyla alakası yok ama maşallah bebeğinize ve postunuza yorum yapan diğer annelerin bebeklerine 4 saat uyuduğu olmadı hiç bebeğimin gaz problemi var ben direkt bu duruma takıldım suan keşke benimde uyusaydı bebeğim😞
Ggulmez eco1110- benim ilk bebeğim dediğiniz gibiydi, kolik bir bebekti, ne kullanırsak kullanalım fayda etmedi, 4 ay çektik o uykusuz bol ağlamalı günler ve geceleri🙄 4 aydan sonra gaz derdi kalmadı, kendine geldi yavrum
Enesinannesiii eco1110- bizde ilk bir ay baya sancı çektik en son doktora götürdüm biogaia damla önerdi şükür onu kullanınca 2 3 gün de düzene girdi 1 haftadır rahatız inşallah geri başlamaz sancılar şimdide çok uyuyor uyanmıyor diye endişeleniyorum işte 🤷😁 inşallah sizde bi an önce kurtulursunuz sancıdan çok zor bi durum Rabbim sabır versin 😇
Ggulmez Enesinannesiii maşallah kilo alımı çok güzel, uyandırmayın bence. Benim bebeğim o kadarlıkken tüm gece uyuduğunu bilirim. Normal yani, her bebek gece uyanacak emmeye diye bir şey yok☺️
Yasemin38 Enesinannesiii canım uzun süre aç kalması için daha küçük bebeğin tam uyanmasını beklemesen bile 2 saaatte bir emzirmeye çalış mutlaka
aydangok Enesinannesiii benim doktorum 1 ay sonra artık sen uyandırma istediği zaman uyanır diyordu. Genelde 3-4 saatte bir uyanıyordu zaten. Eğer cidden bütün gece uyuyorsa belki bir kere uyandırıp emzirebilirsiniz. Sonrasında da göğüslerinizi sağın. Bir süre sonra göğüsleriniz terbiye olunca sorun olmaz ama şu an daha çok erken.
Ggulmez eco1110- bana bir doktor demişti ki kolik aslında tam olarak gaz değil, bebeğin bağırsaklarının dünyaya alışma süreci,alışana kadar sancılar oluyor. O yüzden gaz için kullandığınız hiçbir şey tam olarak fayda etmez diye. Gerçekten de öyle oldu. Her bebek bir olmuyor ama.
eco1110- Enesinannesiii bende kullandım bir faydası olmadı yanısıra damla kullan diyenler oldu postlarda sab simplex ile beraber kullanıyorum yine aynı ben çözemedim bu gaz olayını🤦🏽♀️
haticeyavuzurmanov Enesinannesiii bize doktorumuz 3 en fazla 3 buçuk saati geçirmeyin az da olsa emsin demişti kaldırıp emzirip tekrar yatırıyordum şimdi 4 aya az kaldı 2 buçuk aylıktan sonra kendisi bir düzen kurdu ve belli saatlerde kendisi uyanıp emip uyuyor en fazla 3 buçuk 4 saat uyuyor sütümü de sagiyordum en başlarda 2 kere mastit oldum sağmama rağmen süt bırakmamaya çok dikkat edin