smyra5838 3 aylık bebeğim 2 gündür öksürüyor bugun çoğaldı hastaneye gidersem ilaç falan yazıyorlarmı
Sedaliz smyra5838 ateşi var mı ,benimkinin de burnu tıkalı aynı,bugün eşim işte hastaneye gidemicem yarın goturucem ,bugün gidersen naptilar bana da yazarmisin
Yeni_annis smyra5838 benim oğlumda öksürüyordu burnu tıkalı ateşi çıkıyordu antibiyotik yazdi doktor 3 günde geçti öksürük
Ezel_26 Bizimde hırıltı geniz akıntısı varmış antibiyotik başlandı dahada artarsa diye hav kullaniyruz burnunu temizliyoru ateş yok bizde