12.aydan beri uyumuyor bu çocuk. Denemediğim yol kalmadı. 2 ay oldu. Tek uyku denedim az geldi,iki uyku fazla geldi. Geceleri uyanıp 3-4 saat uyumuyor. Normalde 1 yaşına kadar çok güzel uyuyan bir bebekti. Sağlıksal problemi mi var yoksa bu dönemde bizim gibi olanlar var mı? Allah aşkına biri söylesin lütfen…