AlyaUrasmoms doktorunuz doğrusunu demiş 6 aydan önce şu verdiğiniz zaman alması gereken anne sütü ya da formül sütten az almış oluyor. İkisininde içinde su var. Çoğu doktor 9.aya kadar yaz mevsimi değilse yine vermeyin diyor. Bu kadar panik yapmanıza gerek yok siz arada verin yine zamanla aşılacak. 100-120 cc bana çok geldi hem de 7.ay için şuan sadece tadım yağıyorsunuz ya da yediği ek gıda en fazla 2 çay bardağı, benim oğlum 10 aylık o kadar içmiyor , zaten formül süt ve anne sütüyle de su almış oluyor. Eğer az gelirse ki yazın olmuştu bu idrar rengi koyulaşıyor idrar sayısı azalıyor o zaman anlayıp daha çok verirsiniz.