Kızlar acil bakar mısınız gecenin bu vakti kafam aklı bullak oldu 2 gündür geçmeyen bel ağrısı vardı az önce bebeği emzirdim eşim gel kas gevşetici krem sürelim dedi (nimes combo) bende tamam dedim sonra aklıma geldi hamilelikte kesinlikle yasaktı emzirme döneminde de öyle mi diye baktım evet yasakmış her yerde yazıyor kremi sürdükten 15 dk sonra sildik ama hala sürülen bölge uyuşuk karıncalı emzirmeli miyim yoksa beklemeli miyim bilginiz var mı