Merhaba arkadaşlar
Bir eğitime katıldım geçen gün, orda bebek anne karnındayken anne ne kadar stres yaşarsa bebek doğduğunda o kadar gazlı oluyormuş 🫤 benim bebeğim gazlı bir bebek ve çok rahat bir hamilelik geçiremedim ailevi problemlerden dolayı. Merak ettim acaba sizin de öyle mi?🫣