Ben de aynı durumdaydım bebeğim ilk hafta kilo kaybından sonra çok az kilo aldı cok moralim bozuldu bu da kötü etkiledi mama kullanmak zorunda kaldık ilk haftadan beri. Şimdi 40 günlük ama sütümü cok arttırmadım sanırım çünkü hala emse bile doymuyor, yine mama vermek zorunda kalıyorum mamayi nasıl bırakacağız bilmiyorum :( buraya yazılan önerileri dikkate alacağım