Sevgili dostlar 11 buçuk aylık bir oğlum var 5 aylıkken meme reddiyle emmeyi bıraktı. Emzirme danışmanıylada çalıştım.Malesef olmadı.Fakat sütüm hala geliyor. Ama sıktırında fışkırıyor fakat sağımda gelmiyor.Bebeğimle duşa girdiğimde meme teklif ediyorum ağzına süt damlatıyorum hoşuna gidiyor mememi almak istiyor 1-2 çekiyor ve beni çok fena ısırıyor. Canımın acığını belli etsemde beni ısırıyor. En sonunda kabul bağladı zaten. şimdi ben tekrar emain istiyorum hemde çook ama bu ısırma olaylarından dolayı nasıl yapacağımı bilmiyorum.Benim gibi bir durum yaşayıp tekrar memeye dönen var mı yada duyan ?