Tubamelekkk ben evlenerek geldim A1 seviyesinde Almanca öğrendim ve sertifika ile konsolosluğa gidip başvuru yaptım. Ev kiralamak biraz zor burda maalesef her önüne gelene ev vermiyorlar kara listede olmaman lazım çalışman lazım ve 3 aylık maaş bordron lazım çalışmayıp devletten geçimini sağlıyorsan ordan belge lazım. Çoğu iş yeri Almanca bilen işçileri kabul ediyor bence önce eşiniz gelsin düzeni kursun sonra siz gelin. Bomboş bir eve geleceksiniz çünkü evlerde mutfak yok, eşyalar 7-8 hafta içinde geliyor çok uzun sürer çocuklarla rezil olursunuz maalesef 🥺