Belkı de diğer çocuklarım böyle değil diye bukadar taktım yere bişey dökülmesin elleri pis olmasın yemek veriyorum elınde peçete yoksa da ıkıncı kaşığı almaz temizlemeyene kadar yerde çöp gördüğü anda hemen toplar çöpe atar asla elini bir yere sürmez temizlenmeyene kadar üstüne bişey dökülmemesi lazim evet ılk hoşuma gidiyordu ama herseferinde anne elimi yıka anne yerde bişey var iğrenç diyor yada anne üstüm kırlendi 2 buçuk yaşında oğlum dığer 3 çocuğum asla böyle değildi şimdi büyüdüler tabi ama en küçüğü beni zorlu disarda peçete olmasa ağlar 🤦♀️🤦♀️🤦♀️eli havada kalıyor öyle acaba çokmu takıntılı şimdiden onu merak ediyorum