Benguu_72 Temizliyorum ama tıkanık hırıltı sesi geliyor burnundan hasta mı acaba ateşı yok ama anlıyamadım salgında var
Kyselz Benguu_72 benim bebeğim de oyke 2 gündür uyku falan yok sabah doktora gidecegiz genizi yıkıyorum ana yine tıkalı bı yarım SAAT rahat sonra başa dönüyoruz
Hasretela Bende aynı durumdayım serum la acıyorum hırıltısı var yarın doktordayız malesef hasta degıl ama nıye bilmiyorum
Zeyzeynep27 Bizde de aynı durum var doğduğundan beri bebeğim şuan 3 aylık temizliyorum ona rağmen tıkanıklık ve hırıltı var doktor geçer diyo ama bebeğim rahatsız oluyor uykusu bozuluyor huysuzlaşıyor umarım bi an önce geçer