2.5 aylık bitmedi ama azaldı hayat bitti sanıyordum ne gece ne gündüzüm vardı yemek yemeye fırsat bulamıyordum lavoboya gitmek için karşı daireden kayınvalidemi çağırıyordum zaman çabuk geçiyor bu günler geçtiğinde hepimiz unutucaz keyfini çıkarıcaz inşallah sab marka gaz ilacı kullanıyorum başta işe yaramamıştı düzensiz kullandığım için gece 12 gündüz 12 de düzenli kullanınca faydasını gördüm çok şükür