Oğlum ek gıdayı zorla yedirenlerdenim ağlayınca vermiyorum tabiki belkide tokken veriyorum dur bilmiyorum kaç saatte açıktigini tam olarak bilmiyorum diyeceğim şu çorba hiç sevmiyor meyvelerden Muz ile elma çok seviyor meyveli muhallebi yapıyorum yiyor yoğurt yiyor bisküvi de ara sıra katıyorum akşam yemeğinde bizle softa oturuyor ne yediyse doyumluk yemiyor biraz tadımlık yiyor biz yemek yiyince hevesleniyor ne yapsam yemek vermeye çalışıyorum sizden ricam çorba vs. Ne olursa tarifinizi bizimlede paylaşrmisiniz ne iyiyse yemiyor sulu etin icine ekmek içi bırakmıştım yemedi şaşırdım kaldım herkes zayıf diyor 9 aylıkken kilosu 9 du . ,2 ay boyunca hep hastaydi onla birlikte iki diş birden çıkardı hiç ek gıda yemedi ve çok zayıfladı 1 buçuk haftadır çok şükür durumu iyi yiyor ama herşeyi deil ona yarayan şeyleri yemiyor 😔