Denizkizi2022 aynı durum bizde de var dün gece 39 gördük hastaneye gitttik diş olduğunu sandık ama muayenede boğazı kızarık dedi antibiyotik fitil ve ateş düşürücü verdi (fitili eczane vermedi) ama bugün daha da çıktı 40 gördük başka hastaneye gittik ve doktor serum mu iğne mi diye sordu iğne yaptırdık 3 gündür ilk defa güzelce uyudu ve vücut ısısı normale döndü hatta ateş gibi yanan vücudu üşümeye başladı soğudu yani. Tavsiyem başka doktora gidin ateş bebeklerde çok tehlikeli iğne ya da serum isteyin. Bu arada gece hastaneler full çocuk ve bebekler vardı, diş değildir yani bizde diş sandık ama boğaz enfeksiyonu çıktı