Her bebeğin gelisimi ayrı canım benimki 7. Ayın sonuna doğru döndü . Kalkıp oturmayı daha birkaç gündür yapıyor ve şuanda 10 aylık 😊 dönme,kendi kalkıp oturma,yürüme ,ayakta durma bunlar olgunlaşma ile alakalı ve her bebeğin kendine özgü gelişiyor.kimi 4. Ayda dönüyor kimi 8. Ayda 😊