Aslanbebek38 Sling veya kanguru kullanmanızı önerebilirim. Gazlı olmamasına rağmen ben de her gün yürüyüşe giderken bunları kullandım. Evde de bebeğe tek başıma bakıyordum, haliyle bırakamıyordum, ağlıyordu. Kucağıma sarıp her işimi de yaptım. Çok büyük rahatlık.