Meryem097 geviş getirir gibi yapabilir onu benimki de yapıyordu, sanki bişey çiğniyor veya emiyor gibi uyurken. Emerken de süt hızlı akiyorsa ona yetişmeye çalışıyor olabilir . Nefes almasında problem yoksa bence korkmayın 🥰 suanki anlattıklarının normal geldi biraz daha anladım gözümde canlandı. Emerken belki genzime kaçiyordur sicriyordur süt. Daha çok yeni bebişiniz bı zaman sonra alışır..bana korkulacak bir durum gibi gelmedi içiniz ferah olsun bence 💐