Elisa_umay ilk dogumumu 2018 yılında yaptım özel klinigi olan bir doktora gidiyordum. Spinal sezeryan yapıldı bana ikinciye hamile kaldıktan sonra yine aynı doktora gittim kontrollere doktorda izmtte mesur bir doktor yani .neyse artan fiyatlardan dolayı ve sezeryan olacağım dan eşimle araştırma hastanesinde doğum yapmayı planladık 33. Haftadan sonra doktor değişimi yaptım anlayacağınız. Ameliyat günü geldi çattı 05.12.2022 11.30 da ameliyata aldılar spinal olduğu için her şeyi görüyor ve duyuyorsun ister istemez doktor aynı yerden keselim dedi aynı yerden kestiler.. İlk doğumda yapıştırma dikiş yaptıkları için benim bağırsak tarafım da bir damarı da yapıştır mis lar doktor damarı kesiyor yanlışlıkla ve organlar normalde dışarı çıkartılıp bebek alınır ken benim kini direk elini soktular biri karnıma yukarıdan bastırdı bebeği assaga itmek için bebeğim bir şekilde doğdu.. ama beni kapatamadilar tekrar diktik ce damar dan kan gelmeye devam etmiş.. 5 ünite kan takviyesi yapıldı çok kan kaybetmişim.. bebeği babasına verdikten 3 saat sonra ben ameliyattan çıkıyorum yani özel e gitseydim doktor değiştir meseydim ameliyat masasında kalabilir dim allahtan arastirma hastanesi ve her türlü ekip ve doktor mevcut.. hikayem böyle umarım etkilenmez siniz ve korkmaz siniz