Merhaba iyi geceler , geçen ay aşımızı olduk bu ay içinde yarına gün vermişlerdi sağlık ocağından , tarihi kontrol etmek için kağıda baktığımda rota aşısı yazıyordu ? Sağlık ocağında rota aşısı ücretli mi hemşire bana herhangi bir ücretten bahsetmedi