Masal001 Kızlar yatarken kafasını örtüyor musunuz ince bir bere ile yada başka biseyle sanki bana yanağı kafası soğuk gibi geliyor bilemedim napcagimi takiyosaniz önereceğiniz mağaza Model var mi kızım 8 aylık
Erolunannesi Masal001 ev çok mu soğuk acaba yatarken bere falan hiç görmedim duymadım 🤷😐yakmıyorsanız kombiyi yakın, yada ayarını yükseltin
Labellda Masal001 Evinizin derecesi 23- 24 ise gerek yok ben hiç şapka takmadım üzerini falanda örtmemiştim o aylarda haraket ettiği için korkuyordum bir şey olur diye çok şükur hicte hasta olmamıştı
Nefesin_Annesi0 Ev 24 dereceyse normal benim kızımda 7 aylık şapkayla yatırmıyorum zaten durmazda öyle