adrmz54 Hanımlar selam dipliner yaptıranlar var mı aranızda işlem acıtıyor mu birde memnun musunuz ne kadar kalıyor 😊🙏
AntiSosyallKelebek adrmz54 Acı durumu kişiden kişiye değişir ama açısı var ve göz kapağında kirpik diplerinde şişme olur 2-3 güne geçer
Yesillimon adrmz54 Yaptirali bir sene oluyor çok memnunum aci durumu herkeste farklı olabilir ama bende sadece gidiklanma hissi oldu işlemden sonra 2 gün şişlik olabiliyor 😊