Ssssraa Aciller fena durumdaymış. Ateşim aniden yükseldi ve sırt bel ağrısı eşlik ediyor. Baş ağrısına falan ok da, bel ne alaka anlamadım. Covit hiç geçirmedim acaba olabilir mi? Influenza zaten pik yapmış.
Saripapatyaannesi34 Ssssraa ya Corona ya influenza olabilirsiniz evet Corona bel sırt ağrısı ve ateş yapıyor bizde öyle olmuştuk ailecek geçmiş olsun bol bol c vitamini alın ağrılar için ise parol veriyor doktorlar başka hiçbir ilaç vermiyolar
Ssssraa Saripapatyaannesi34 çok teşekkürler. Boğaz ağrısı vardı, hafiften burnum akmaya başladı ve öksürük. Herhalde hepsinden oldum🥲 Allahım çocuğuma bulaşşmasıın aminn 🤲🏻
ecebirce220622 Ssssraa evet yüksek ihtimalle coronasınız bende de aynı şikayatler var ve covid olduğumu öğrendim iştahınız yoksa bile yemeye çalışın kızınıza maske ile yaklaşın ellerinizi yıkayın bol bol bebekler bu süreci daha kolay atlatıyor