Çok geçmiş olsun canım, ben hamile iken var demişti doktor doğduktan sonra kontrol et demişti doğunca kontrol ettiler yok bir şey kayboldu dediler . Hamileliğim düşünmekten çok kötü geçti ama çok sağlıklı doğdu bebeğim. Şimdi kontrol etmeye çekiniyorum.. kist için su gibi demişti bir zararı yok demisti doktor.