Tekrar etmiyor doktorumuz söyledi hatta sarılık geçtikten sonra 2 saat değilde 3 saat sonrada emzire bilirsin. Şuan bebeğim 2 ay 8 günlük doktorum bebeğin nezaman uyanırsa ozaman emzir sarılığı bitti dedi zaten sarılık geçsin diye sık sık uyandırıp emzirmek gerekirmiş ama sarılığı bittiği zaman sende kendini dinlendir 2 saat değil 3 saat arayla besleye bilirsin