fa_sena_y Bebeğim dün 10 haftalık oldu fakat 37+6 da doğdu yani 40 haftadan 2 hafta önce, atak haftası 40 haftadan hesaplanıyormuş o zaman bebeğim şuan 8.hafta atağında mı oluyor? Doğru mu hesaplıyorum bu şekilde mi oluyor?
Mavis34 fa_sena_y evet doğması gereken güne gire hesaplamıyormuş benim.oglum 35 haftalık doğdu ama ataklarini doğduğu güne gore yaşıyor doğması gerekene göre degil