Arel22 oğlum tüm dişlerini 38-39 derece ateşle çıkardı. Enfeksiyon olmamasına rağmen. Diş ateş yapmaz diyenlere bakmayın. 2 günü geçen yüksek ateş olursa mutlaka bir uzmana götürün. Bulunduğunuz odayı serinletin, üstünü inceltin, ılık çok sıcak olmayan suyla duş aldırın, eklem yerlerine kompres yapabilirsiniz. Geçmiş olsun