Merhaba güzel annelerim iyi geceler..
Kızım 15 ay 9 günlük,uykusu diş dönemleri harici düzenlidir en geç 21.30 da uyumuş olur,ayakta sallamayla uyur ancak 5 dakika da falan mamasını içerek uyumuş olur. Bizimle yatak odamızda beşiğinde yatıyor.. bana sarılıp asla uyumaz babasına da. 2. Çocuk planım var ancak çevremden duyduğum kadarıyla aynı odada 2 bebekle zor oluyormuş olur da zaten uyku problemleri fazlasıyla.. nasıl odasını ayırdınız nasıl yol izlediniz ve en önemlisi geceleri kızım 21.30 uyur 12/1 gibi mama içmeye kalkar ve o saatlerden sonra da ara ara uyanır rahatsızlığı ve diş dönemi yoksa uyanmaz. Mama için kalkarsa ya da başka bişey için nasıl yaptınız? Kamerası var brion Vega belki duymuşsunuzdur çok pişmanım telsiz gibi almadığım için telefondan izliyoruz evet ama odasını ayırdığımızda sürekli telefonun ekranı açık kalacak mı vs vs lütfen güzel tecrübelerinizi bekliyorum🙏🏻