Yagiztos yok estafurullah ne kusuru, valla bi kere yaptırdım ben 2019 da sonra yaptırmadım bi daha o yüzden çok zaman oldu aşının ismini falan unuttum. O zaman doktor zaman vermemişti bu seni hayli korur dedi tam iki sene rüya gibiydi valla çok rahattım çok güzel geçti ama 3. Senede geri eskisi gibi oldu. Tekrar olmakta isterdim ama hamile kalınca bebek oldu işte emzirmedir vesayre bida olmadım. Şuan emzirmiyorum bakalım bu sene de öyle ağır geçirirsem tekrar vurdurabilirim