Bebeğim 21 aylık memeye çok düşkün bir çocuk. Gece 1 aydır perişan haldeyiz resmen eziyet çekiyoruz kendisi de bende. Zırt pırt uyanıyor 5-10 dakika da bir uyanıyor emmek istiyor almamı istiyor beşiğinden kendisini durmuyor ağlıyor hep tişörtümü çekiyor açmaya çalışıyor. Önceden böyle değildi 1-2 defa uyanır emer geri uyurdu. Bu durum git gide kötü olmaya başlayınca dayanamadım doktora gittik. Doktoru gece beslenmesini kesmemi söyledi. 2 gündür uykuya geçmeden 1-2 saat önce emzirip uyku saati geldiğinde yatırıyorum fakat 1 saat sonra ağlamaya başlıyor 5-10 dakika da bir uyanıyor sabah 9’a kadar bu böyle gidiyor abartsız söylüyorum. Çok aktif maşallahı var fakat artık gündüz uykusu da bozulmaya başladı . Dinlenemiyor uykusunu alamıyor bir gün olarak belki 2-3 saat uyuyordur o kadar diyorum size fazlası yok.
Yanlız 2 gündür gece kalkıyor su veriyorum içmiyor ağlıyor sürekli ağlıyor uyanıyor anlatıyorum ama yok ağlıyor bakıyor açıpta tamamen mi kesmeliyim artık nasıl bir yol izlemeliyim 2 yaşına kadar doktorumuz emzirin dedi bi bir dönem geçecek elbet dedi. Ama bitik haldeyiz biz ben kendimi hiç iyi hissedemiyorum