Tgbkrm87 6-7 aylıkken kullanmıştım kızıma. (Doktora sorarak) hiç fayda etmedi. 3. Gün vermedim zaten. Şimdi 15 aylık 3 gün önce tekrar aldım. İlginç ama faydasını gördüm. Uykuya geçişi hızlandı. Gece 10 kere kalkmak yerine, su veya mama için 1 kez uyanıyor, hemen yatıyor.