Nisann0601 Kizlar merhaba dr bugun bana cefaks ve oksabron ilaclarini yazdi. Ben kendisine emzirdigimi söyledim. Oksabron surub yazmis smdi bakiyorum internnetten emziren anneler kullanmamali yaziyor. Benimde kafam karisti bi surubu emzirirken kullanan oldumu.
Tugceonrdml_ Nisann0601 bir site var oraya ilacın adını yazıyorsunuz kullanıp kullanmayacağınizi gösteriyor . E-lancia diye bir site