Deletedmom0340 Kızlar bebeğim 5 gün sonra 6 aylık olacak ve yavaştan birşeyler tattırmak istedim ama 6 gündür deniyorum ama nafile. Ağzını kilitliyor resmen hiç bir şekilde açmıyor ağzını. Bir yandan da başını sağ sol yapıp ağzınıza yaklaştırmıyor kaşığı. Biberonla biraz su vereyim dedim onu bile tüküre tüküre çıkardı. Daha önce aynı şeyi yaşayıp çözüm bulan var mı? Varsa önerilerine talibim. Şimdiden teşekkürler🙋♀️
Bahar23 Deletedmom0340 en başlarda oluyor öyle pes etmeyin bizimki 7 aylık oldu eski nazaran daha iyi ilk başlarda ağzını kapatıyor ya da öğürüyordu suyu kusardı şimdi öğürüyor yani diyeceğim o ki ek gıda işinde sabırlı olmak lazım