Kızlar 4 ay 12 günlük bebeğim var emziriyorum sadece anne sütü alıyor ve masaya kahvaltı yaparken yemek yerken VS meyve bile yerken elimize bakıyor ağzını şapır şupur yapıyor bende iki hafta önce kadar doktor kontrolünde ek gıda için sordum erken dedi ama doymuyor mu desem sütüm de var neyse bir gün mama verelim dedik hic biberon alan bir bebek değil ve evde bir biberon var ama cok da kaliteli değil ucundan akan mama cok geliyor sanırım bizimkide alışkın değil içemedi hani deneyelim eğer ki içip durursa demek ki tok düşüncesine kapılıyoruz eşimle şimdi biberon alıp denicem eğer ki içerse mama ve meme şeklinde ilerleyip bir kaç gün doyup doymama durumuna bakmak istiyorum ama hep bir kararsızlık da var baslarsam emen cocuk memeyi bırakır mı diye bilemedim düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim bu konuda tecrübesi olanlar özellikle??