ozcan412 Merhabalar. 11 aylık ikizlerim var. Bi tanesinin bıngıldağının ortasında 2 3 aydır şişlik vardı. Ultrasonda yağ bezesi olduğunu ve bınhıldağa engel olursa operasyonla alınması herektiğini söyledi doktor. Böyle bişeyle karşılaşan oldu mu
Dilosss Resmî varsa atabilir misin? Benim bebegimde 1 haftalıkken fark edildi ve zaman ilerledikçe büyüdü yumurta gibu oldu. Şuan 9 aylik ve şiş kuculuyo. Bana da ya yağ bezesi ya da doğumdan kaynaklıdır dediler.. dr 1 yaşına kadar hızlı büyüme olmadığı sürece müdahale etmem dedi.. bu arada bizimki derinin hemen altında ve tüy gibi yumuşak.. ici sıvı
ozcan412 Dilosss saçdan dolayı belli olmuyor. Bizimki bıngıldağın ortasında, yaklaşık yarım santim büyüklüğünde. 2 3 aydır var. Şuan dursun, bıngıldağa engel olursa almak gerekli dedi