Canım anne arkadaşlarım merhaba. Sizlere en kritik bir soruyla geldim derdime ne olur çözüm bulun😞 Bundan 7-8 ay önce bebeğimi ayakta sallıyordum o zaman 6-7 aylıktı memede uyutmaya alıştırdım yağmurdan kaçarken doluya tutundum galiba. O zamandan beri meme bağımlısı oldu. Şuan 17 aylık ve emzirmeden kesmek istiyorum ama kıyamıyorum da. Herkes 2 yaş diyor ancak artık gece uyanmalara uyuyana kadar memeden ayrılmaması,ısırmalarına katlanamıyorum. Sizce ne zaman kesmem gerekiyor keseceğim zaman ne yapmam gerekiyor ? Gurbette yaşıyorum asker evliyim ve emmeyi bıraktırmaya çalışsam bile tek başımayım annelerim yok yanımda kimsem yok. Nasıl bir yol izlerim bana yol gösterenden Allah razı olsun şimdiden.