pembefiyonkk14 Kızlar bir doktor 2.ay dedi bir doktor 3.ay dedi menenjit aşısının ilk dozunu hangi ayda yaptırdınız?
-Ozge- pembefiyonkk14 ilk doz 3. Ay dolunca ikinci doz 5. Ay dolunca Bexero yapıldı doktorumuzun önerisi ile
Esoss88 5 te başlayacağız biz .3 te rota yaptırdık 4 te de devletini üç aşısı varmış o yüzden 5 e kaldı
laliko35 pembefiyonkk14 nimenrix ilk dozu 2. ay da bexsero ilk dozu 3. ayda yapıldı her iki menenjit aşısı da 3 doz yapıldı
Tbmbdb pembefiyonkk14 rotarix 2 ve 4.ayda iki doz oldu Nimenrix menenjit 3 5 13 Bexero menenjit 5 7 13 toplamda 6 doz olacak