Kızlar kızım 3 ay iki günlük.. son zamanlarda hep huysuzlugu arttı damaklari kabarmış sanırım diş cikarcak ve ağzının suyu akıyor hep . Benim sütüm az ilk zmaanlardaki gibi değil. Farkındayım sagiyorum da arada sırada fırsat buldukça . Doymadigini düşünüp mamaya basladim.. bu sefer sanki meme reddi oldu çok az emiyor sütüm azaldı diye üzülüyorum ne yapabilirim ??? Ve bu mamayı günde kaç öğün kaç saat arayla vermeliyim??? Tecrübeli güzel annelerim lütfen deestekkk 🫤