Gunes789 Lohusalığım 35gün sürdü. 40ım çıktıktan 21gün sonra kanamam oldu. Aa adet olmuşum dedim. Ama sonra bidaha hiç kan gelmedi. Bu durumla karşılaşan var mı? Normal midir acaba Bu adet miydi neydi🤔 siz ne kadar süre sonra adet oldunuz?
ahlas26 Gunes789 38. Günümde oldu bu ay tekrar oldum düzenli geliyor şu an ilkinde ilk iki çok fazla gelmişti iki gün kesildi tekrar kesildi felan bu ay normal
Mrvunluu Gunes789 işte 40 gün kanamam oldu sonra kesildi , hiç gelmedi 7 ayı doldurana kadar sonrasında başladım adet olmaya
ahlas26 Gunes789 ilk adet doğumdan sonra değişik oluyomus evet benimde değişikti bu ay normal her zamanki gibi geldi normaldir heralde 😳
Astral Gunes789 evet bayadır adet olamamak aklımda yoktu postu görünce geldi o kadar zaman geçti ki adet olmayı unuttum artık😀