Kızlar selam 4 aylık bebeğim var yarım saatte bir memede emmek istiyor emme süresi 5 dk geçmiyor kilosu boyu ayına göre iyi ama bu dönemde bebeklerin uzun süre emip uzun süre memeden ayrı kalması gerekmiyor mu ? Yoksa bu bebeğin kendi tercihi mi ? Sizlerin bebekleri bu ay da kaç dk ve ne kadar aralıkla emiyor ???