ececelikk33 Kızlar nezle oldum burun akıntısı var sadece bebeğim de dört buçuk aylık emziriyorum ilaç da kullanamıyorum nasıl atlatabilirim bu süreci yaşayan var mı bi de sütümden felan etkilenir mi bilmiyorum yaa 😢😢😢
Guzelgunlergelecek Canım bende cok kötü grip oldum zaten ben hastabolunca bebkte hasta oldu emziriyorum ben hep meme istiyor cünkü bişey yemiyor , kendimde ıhlamur , burnum koku almadığı için bol soğan suyu içiyorum aklıma baska bisey gelmedi
premsesannesi22 Ben maskeyle emzirdim odayı sık sık havalandirdim ama yine de bebeğime geçti sarımsak yedim ıhlamur içtim limon yedim hızlı atlattık süreci
premsesannesi22 Nefess15 bebeğim 2 aylık malesef ilaç onermediler bende c vitanini ile beslendim sık sık emzirdim şükür artık iyiyiz