Merhaba kızlar. 2 aylık bebeğim var, 65 kg ile hamile kaldım, 84 ile doğuma gittim. Doğumdan sonra 75 kiloydum ama 2 aydır emzirmeme rağmen 1 kg bile veremedim. Evet yediklerime dikkat etmiyorum ama normalde de bu kadar yer kilo almazdım, emzirmeme rağmen nasıl veremiyorum 1 kg bile. Hani emzirmek kilo verdirirdi 😢 benim gibi yaşayan, tavsiyesi olan var mı