balarisiiii Kızlar 9 aylık kızım çok kötü hastalandı sesi boğunuk çıkıyor sürekli ağlıyor 39 derece atesı zor düşürdük ama yine yükselir gece ne yapabilirim
BenMathilda balarisiiii acilden değil de çocuk poliklinik götürebilirseniz onlar daha iyi anlayıp uygun tedaviyi reçete edeceklerdir Çok geçmiş olsun