Cik Hanımlar sünnetten snra kontrolde ayırdı doktor ama sonrasında bana banyoda oyna ittir falan dedi yaptım ama çok elletmiyordu oğlan şimdide sanki yapışık gibi geliyor bana ikinci kez yapışıyor mu ya
Cik Kubrasolmmaz yani anlayamıyorum ya aslında doktor sıyırmıştı ama sonrasında pek elletmedi banyoda falan açtırmaya çalıştım ama bana sanki yapışık gibi geliyor tekrar götüreceğim onun için doktora ya 😞sünnet olalı 6 ay oldu 5 aylıkken yaptırdık
Kubrasolmmaz Cik eğer numarası varsa mesaj atıp bilgi alabilirsiniz ben öyle yapmıştım korkmuştum sizin gibi
Aysenur348f Kubrasolmmaz merhabalar ben de bugün böyle bir durumu fark ettim şöyle bir durum var 19 ay oldu oğlum sünnet olalı ben de foto ile görüştüm doktorla muayeneye de götüreceğim zamanla düzelmesini bekleyelim dedi. Sizde durum nedir.
Kubrasolmmaz Aysenur348f bizim düzeldi şuan hiçbir şeyi yok 4 aylıkken yapmıştık bizde 2 yaşına girdi uzun süredir sorunumuz yok sizin baya uzun süre olmuş aslında bence gidip kontrol ettirin