Muzisler canım ne güzel yazmışsın bende 70 gün cektim o acıyı zeytin yağı, kantoron yağı,lansinoh krem, fito krem, hametan çok şey denedim belki bunlar size fayda verir garmastan pahali diye almadım zaten hic bisey işe yaramıyor hic bisey iyi etmiyor dedim burada yazan kadınlardan cesaret aldim onlar dayanıyor bende dayanırım dedim dayandım emzirdim sonunda geçti doğru emzirmekte çok önemli bebek tamamını alırsa yaralar daha hızlı iyileşiyor geçmiş olsun sabırlar dilerim geçecek sizinde inşallah sadece biraz sabır