Merhaba arkadaşlar şuan 10 ay 12 günlüğüz bir çoğunuz diyeceksiniz bu aylarda ayrılık korkusu var vs ama bu çok fazla bence şöyleki yanındayken dahi bana takıntılı mutfakta iş yapıyorum yere koyuyorum bacağıma tutunup kalkıp ağlıyor haykıra haykıra duşa sokuyorum eskiden süngere yatırıp yıkarfım sonra yüz üstü döner suyla oynardı şuan nasıl bir ağlama sürekli kucağa gelmek istiyor 10 saniye dahi benden ayrılmak istemiyor gerçekten tüm tuvalet ihtiyacımı tüm işlerimi o kolumda halletmek zorunda kalıyorum mesela yrmek yedircem iki dk suluğunu almaya arka kısmına geçsem kıyameti koparıyor açıkcası bu durum beni çok fazla yprmaya başladı aynı odada olsak dahi ortalığı yıkıyor sadece yanına oturursam oynuyor artık akşamları kol ağrısından duramaz oldum 9.5 kilo şuan ve bende 49 kiloyum bel ağrısından bahsetmiyorum bile ve kucağımdada sabit durmadığı için bir 10 dklık iş oluyor 1 saat en önemlisi ek gıda pişirken uyku saatlerinde yapmaya çalışıyorum bazen yetişmiyor kucağıma alamıyorum çünkü tencereye dokunmak istiyor yerdede öyle bir ağlama yok iki aydır yapışık durumdayız iki dk tuvalete koşsam ağlayarak baya fazla arkamdan geliyor hızlı hızlı varmı bu şekilfe olupta geçen beni bir rahatlatın en fazla bırakıp mutfağa gitmişimdir acaba o gitmelerim bebeğimde travmamı oluşturdu bilmiyorum nerde yanlış yapıyorum