Salihakabaktan19 Canlar iyi akşamlar ben doğum yapalı 2 ay 17 gün oldu ama hâlâ çok afedersiniz zorlanıyorum büyük tuvaletimi yaparken su da içiyorum ama yine aynı
Mavis34 Salihakabaktan19 bunu bana doğum yaptigimda doktor vermişti kabızlık olmasın diye o yüzden rahatlıkla kullanabilirsin sağlık.ocaginda yazdirabilirsinde
Minel-inannesi Saglik ocaginda kan tahlili baktir emzirirken degerlerde düşme olabiliyo bide şimdi tam zamani hergun 1ayva tuketmeye calis hem senin hem bebenin rahatina olur