Merhabalar 1,5 aylık oğlum var iki gündür aralıklarla öksürüyor ve burnu tıkalı, emerken bir anda tıkanıyor rahat uyuyamıyor. Doktora gittik ciğerlerde bir şey yok. Geniz akıntısı kaynaklı öksürük dedi. Serum fizyolojik ve enjektör ile burum yıkamaya devam edin dedi. Bunu yaptığımızda çok rahatlıyor günde iki kere yapıyoruz. Daha farklı ne önerirsiniz ne yapabiliriz oğlumu rahatlatmak için. Paylaşırsanız çok sevinirim ❤️